lunes, 26 de septiembre de 2011

Benvinguts al meu bloc

Hola hem dic Altea i visc a Cornellà de Llobregat. He creat el bloc per utilitzar-lo a l’escola en optativa d’Informàtica.
He agafat aquesta optativa per què m’agradaria conèixer més coses de la informàtica, ja que mai m’he creat un bloc, i fins avui no tenia gmail. També m’he agafat aquesta optativa per què utilitzo molt l’Internet però entro a molts poques webs. Gràcies a aquesta optativa aprendre diferents webs que podré visitar.
Hem considero una persona alegre, divertida i sóc amiga de les meves amigues. M’agrada que hem facin riure i sortir amb els amics a donar una volta. M’agrada molt escoltar música, no puc estar un dia sencer sense escoltar-la, i escolto tot tipus de música.
Faig bàsquet. Vaig començar fa molts anys, i era com una activitat extraescolar, però ara ja no es només una activitat extraescolar, ara jugo a bàsquet per què es l’esport que més m’agrada. Potser la gent que no ho practica no sap que és el bàsquet, per què creuen que el  bàsquet només és una paraula, i per a mi i molts jugadors és un sentiment.
Veig diferents programes de televisió, pero el programa que més m'agrada es "La que se avecina". Ja que hem ric molt amb els personatges i es molt entretenida. També m'agrada veure els partits de futbol del Barça, per què és un dels millors equips que hi ha, i disfruto molt amb el seu joc. 

20 comentarios:

  1. Altea! si, la veritat es que sí que ets una persona divertida i alegre perquè els moments petits però a l'hora gans que passo amb tuu són genials i no paro de riure! No canviïs!

    ResponderEliminar
  2. Altea! Jo també penso que ets molt alegre, sempre estàs amb un somriure a la boca! La foto está molt bé!

    ResponderEliminar
  3. Hola Altea, el teu bloc es molt chulo, el basket es el que millor et defineix, per que tu ets una esportista molt bona en tots els esports, però en el basket molt millor :).

    ResponderEliminar
  4. Jo també jugo a basquet des de petit Altea, i és molt diferent del que pensa la gent, m'ha agradat molt la teva primera publicació. Cuidate hermana!

    ResponderEliminar
  5. hola Altea, el teu bloc m'agrada molt perque expliques moltes coses i a mi també m'agrada el món del basquet

    ResponderEliminar
  6. Bon blog aquest, m'agrada la teva imatge

    ResponderEliminar
  7. altea m'agrada el teu bloc jo tambe pesno qu ets una persona molt alegre,no caniis mai:)

    ResponderEliminar
  8. deu meu con et curras els comentaris xd. m' agrada el Blog.

    ResponderEliminar
  9. molt bo el blog, i la foto no es tant gran xdd

    ResponderEliminar
  10. Altea! Com estas? Magrada molt la teva entrada pero fica color al teu blog homa!

    ResponderEliminar
  11. per cert altea, tas copiat el meu titol ¬¬

    ResponderEliminar
  12. Es original i m'agrada, esta foça bé :)

    ResponderEliminar
  13. Alteaa! la teva publicació esta molt bé redactada, peroó jo ficaria color an el fons del blog (:

    ResponderEliminar
  14. Altea, m'agrada molt la teva primera publicació, però penso que amb mica de color al fons el blog seria més alegre :)

    ResponderEliminar
  15. holas altea,sta moltxulo el teu blog.

    ResponderEliminar